Skandály, které svrhly špičkové zpravodajské kotvy



Podle Carmen Ribecca A Nicki Swift/19. února 2016 20:22 EDT/Aktualizováno: 25. prosince 2017 11:19 EDT

Za objektivní hlášení skutečností je zodpovědnost zpravodajská služba, která vyžaduje určitý stupeň důvěry mezi novinářem a divákem. Tuto důvěru může rozbít velký skandál, který posílá důvěryhodnost celé redakce, která víří po kanále. S 24hodinovým zpravodajským cyklem, který neustále hladoví po obsahu, je hanebný novinář stejně šťavnatý jako kopeček. Zde jsou některé zpravodajské kotvy, které se překvapivě ocitly na špatném konci příběhu.

Bill O'Reilly



Dlouho Fox News hostitel Bill O'Reilly byl ze sítě přinucen The New York Times bomba zprávaodhalil, že zaplatil kolem 13 milionů dolarů v tajných osadách pěti ženám, které ho obvinily ze „sexuálního obtěžování nebo jiného nevhodného chování“.

O'Reilly vehementně popřel každé obvinění, dokonce i ve svém prohlášení o opuštění sítě, když řekl, že bylo „nesmírně skličující, že jsme se rozdělili na základě zcela neopodstatněných tvrzení.“



Fox News mateřská společnost, 21. století, Fox, O'Reilly's Ouster jako vzájemné rozhodnutí a prohlásila: „Po důkladném a pečlivém přezkoumání obvinění se společnost a Bill O'Reilly dohodly, že Bill O'Reilly nebude vracíme se na Fox News Channel. “ Obecně se věří, že tlak veřejnosti a ztráta podpory inzerenta při východu O'Reilly byly vlivné.

Údajný tvůrceŽádná zóna odstřeďování později resurfaced přes jeho web a podcast, Žádné zprávy Spin, kde pokračoval ve svém denním komentáři k aktuálním událostem. V říjnu 2017 však utrpěl další ránu své pověsti, když další článek vThe New York Timesvystaven šesté sexuální obtěžování vypořádání, za které O'Reilly údajně vyplatil 32 milionů dolarů.

Eric Bolling



Eric Bolling, Fox News mluvící hlava a spoluhostitel Fox News Specialists, viděl jeho kabelovou zpravodajskou kariéru zmizet uprostřed zpráv o jeho údajném oplzlém chování vůči spolupracovníkům. 4. srpna 2017 HuffPost zveřejnil zprávu, v níž prohlásil, že hovořil s 12 ženami, které uvedly, že Bolling zaslal „nevyžádanou fotografii mužských genitálií prostřednictvím textové zprávy alespoň dvěma kolegům ve společnosti Fox Business a jednomu kolegovi ve společnosti Fox News“.

Bolling byl pozastaven Fox News, ale obvinění popřel, tweeting: „Těším se na vymazání mého jména co nejdříve.“ On také nedokázal vydat nějaký druh formálního prohlášení odmítnutí, místo toho žalovat HuffPost reportér, který zlomil příběh, Yashar Ali, pro pomluvu Odrůda. Fox News zahájeno vlastní vyšetřování do záležitosti a o měsíc později byl Bolling venku.

V prohlášení od a Fox News Tisková mluvčí sítě uvedla: „Bolling a Fox se dohodli na rozloučení přátelsky,“ a oznámil, že jeho show bude zrušena. 'Děkujeme Ericovi za jeho 10 let služby našim věrným divákům a přejeme mu hodně štěstí.'

Brian Williams



Brian Williams měl dokonalou směsici podobenství a profesionální integrity. Byl to George Clooney síťových zpráv. To vše se změnilo v roce 2015, když byl vystaven lhaní o tom, že je v vrtulníku Chinook, který byl nucen po střelbě RPG v Iráku. Ve skutečnosti byl úplně jiný vrtulník zhruba půl hodiny od místa, kde došlo k útoku vrtulníku.

Tento objev otevřel průchody pro kontrolu médií a internetu, které se rychle odhalily více přehnané nároky nebo přímo lži, které vyprávěl o zprávách z New Orleans během hurikánu Katrina, pádu berlínské zdi a další. Po tom, co mnozí viděli jako nepřiměřená omluva na vzduchu, Williams byl pozastaven bez odměny, dokud nebyl nakonec znovu uveden do provozu MSNBC sloužit jako hlavní Breaking News Anchor, která zní všelijak efektně, ale ve skutečnosti to bylo masivní snížení. Vzhledem k jeho nesprávným krokům je pozoruhodné, že je stále novinář.

Rick Sanchez



V tom, co bylo pravděpodobně nejjednodušším ukončením všech dob, Rick Sanchez byl vyhozen z CNN den po jeho neslavném rozhovoru SiriusXM s Pete Dominickem, během něhož uvedl několik těžkých antisemitských poznámek, které byly schopny zabít jakoukoli kariéru, natož jeden která se spoléhá na vnitřní přesvědčení lidí o vaší objektivní novinářské integritě.

ABC News přepsal Sanchezovy poznámky, které obsahovaly: „Říkám vám, že každý, kdo provozuje CNN, je hodně jako Stewart, a spousta lidí, kteří provozují všechny ostatní sítě, je hodně jako Stewart, a naznačují, že nějak, lidé v tato země, která je židovská, je utlačovaná menšina? Jo ... nevidím někoho, kdo by dnes nedostal práci, protože je židovský. “

CNN vydal upřímné prohlášení: „Rick Sanchez již není se společností. Děkujeme Rickovi za jeho roky služby a přejeme mu hodně štěstí. “ Sanchez pak předtím vzal hiatus poskakuje zpět Fox News Latino, kde slouží jako přispěvatel. Někdy se objeví na Fox News, což ho pravděpodobně odvádí za výrazným zpožděním pro účely editace, jen v případě, že se rozhodne jít vše Infowars znovu.

A spíše



V roce 2004 60 minut producent Mary Mapes tehdy přinesl příběh-Večerní zprávy CBS zakotvit Dan Rather o dokumentech, které naznačují, že může mít prezident George W. Bush obdržel preferenční léčbu o jeho službě v Texas Air National Guard. Po tom, co cítil, bylo přiměřené prověření dokumentů, včetně verbálního ověření od jednoho z vyšších v Bushově starém řetězci velení, Rather tento příběh vyslal.

To vše šlo uprostřed Bushovy opakované nabídky. Načasování spojené se skandální povahou obvinění způsobilo masivní rozruch. Bloggové vytrvale zkoumal dokumenty a napadli všechny aspekty jejich pravosti. Klíčoví hráči zrušená prohlášení dali se do vyšetřovacího týmu Mapes a Novinky CBS brzy se stal cíl pro další hlavní zpravodajské kanály.

Protože Rather byl tváří příběhu, vina nakonec dopadla v jeho klíně a tlak ze sítě vynutil omluvu na vzduchu. Asi dva měsíce po omluvě, Raději oznámil svou rezignaci z kotevního sedadla, ačkoli tvrdil, že jeho rozhodnutí „nebylo ovlivněno příběhem Národní gardy“.

'Měl jsem v těchto letech štěstí a požehnání, že mám co nejlepší práci na světě a že ji mám Novinky CBS'Raději řekl během svého rezignačního oznámení.' 'Cestou jsem měl tu čest pracovat s některými z nejtalentovanějších a nejoddanějších profesionálů na světě a oceňuji příležitost v tom pokračovat i v následujících letech.'

Lara Logan



Lara Logan nebyla kotvou, ale pro ni byla rychle rostoucí reportérkou 60 minut který se rozhodně podíval na velké síťové židle. Její přední zpravodajství z Kábulu, Afghánistánu a povstání vztahující se k Arabskému jaru ji uvedlo na mapu jako neohrožený a ambiciózní novinář, který šel do extrémů, aby vyprávěl příběh.


chelsea peretti

Poté, co byl v děsivé oběti sexuální napadení na náměstí Tahrir - příběh, který přišel se svým vlastním sporem - Logan si myslela, že při útoku na Benghazi v roce 2012 přistála s velkou kopečkou. Logan ohlásil Daviesovu verzi událostí, když se těžce spoléhal na účet Dylana Daviese, kontraktora bezpečnosti, který tvrdil, že byl přítomen, když byl zabit velvyslanec USA Christopher Stevens a čtyři další Američané. 60 minut. Davies bohužel vyprávěl FBI a ostatním nesmírně odlišný příběh, který poskvrnil jeho důvěryhodnost.

Logan omluvil se na vzduchua následně byl požádán, abyvolno. “ Po šesti měsících onase vrátil do 60 minut, ale zápach skandálu v Benghází i nadále zastíní její pověst.

Keith Olbermann



Ačkoli žádný osamělý skandál nezneuctil Keitha Olbermanna, jeho očividně neprofesionální chování ho stálo práci v ESPN, MSNBC a v současné televizi, stejně jako ve FOK News Channel, který zní jako parodie Foxe, ale ve skutečnosti to byl Olbermannův vlastní blog a web série. FOK News Channel se pohltil ve své dohodě s Current TV, která se rozloučila, když Olbermann údajně vloupal na polovinu plánovaných pracovních dnů, podle Mluvící body Memo.

Současná televize vysvětlila Olbermannovo odchod takto: „Aktuální byl také založen na hodnotách úcty, otevřenosti, kolegiality a loajality vůči našim divákům. Tyto hodnoty se bohužel již neodrážejí ve vztahu s Keithem Olbermannem a skončili jsme. “

Co se týče jeho stanovisek na MSNBC a ESPN, Olbermann byl z bývalého týmu vyloučen krátce poté, co bylo odhaleno, že se mu nepodařilo získat souhlas s několika politickými příspěvky. CNN. Jeho odchod z ESPN (což byl vlastně jeho druhýkrát zaměstnaný sportovním vysílačem) byl hlášeno jako „obchodní rozhodnutí jít jiným směrem“, ale ozvalo se šeptání o sporných kontraktech a nelibosti sítě s Olbermannovým komentářem k komisaři NFL Rogeru Goodellovi.

Ann Curryová



Jak příběh pokračuje, Ann Curry byla používána jako pěšec ve strategii, aby přiměla Matta Lauera, aby odstoupil z jeho smlouvy; ona byla nabídnuta Dnes ukotvit sedadlo v naději, že selže. Kniha Briana Stetlera, Top of the Morning: Inside Cutthroat World of Morning TV (přes New York časopis,) podrobnosti o údajných obchodech zadních dveří. Podle knihy je odjezd Meredith Vieiry Všechnoy spolu s Dobré ráno AmerikaDíky nárůstu ratingů Lauer i Curry mohli využívat šťavnaté smlouvy. Lauerova dohoda se blížila ke konci a Curry měla smlouvu, která jí zajistila prasklinu na kotevním sedadle po Viéře, nebo mohla jít do jiné sítě. Jediný problém: Lauer údajně nemohl Curryho vydržet, takže aby si Lauer udržel radost, síť si údajně musela najít způsob, jak skrýt Curryho. Máš všechno?

Pravděpodobně síťoví šéfové a veteránští členové posádky, kteří také nelíbili Curryovi, vytvořili nepříjemné pracovní prostředí, což ji přimělo opustit tuto pozici dobrovolně, čímž Lauerovi upokojilo. Curry vydalslzná výstupní řeč z Dnes ukažte gauč jen dva roky poté, co se na ní postavila.

Víme, na co myslíte: to zní jako spousta pláště a dýky pro show, která později spustila segment, kde Carson Daly právě prohledává Twitter. Možná je tady Curry vítězem?